Monday, February 22, 2010

KERJA.... KERJA...


Hari sabtu yg lalu... (macam nak wat karangan masa sekolah dulu plak rase)

aku ngan sorang member aku ni basuh motor...

al-maklumlah motor aku tu dah kotor sangat...

seingat aku motor tu pernah dibasuh sekali je kot...

sejak aku beli dulu...

tu pon cincai giler kat umah sebab nak balik UPM...

yelah lalu highway...

motor lain semua cantik2... berkilat2... sampai kat motor aku... huh!!!

ni time bila berenti kat trafik light la... haha

tapi buat selambe jela... buat mcm x perasan je...

********

Memang dah plan la nak basuh dari semalam lagi...

pagi tu xdela ingat...

tapi bijak r member aku ni...

before aku sambung tidur pas subuh tu terus die siap2 ajak g basuh... hoho

************

Tak pernah plak aku basuh motor cam member aku ni basuh...

memang pengalaman betul basuh ngan die...

semua dibasuh... tayar... 'sport rim'... segala-galanya...

aku rase semua orang basuh camni kot...

aku je yang basuh camtu2 je...

mana tak nye... selame ni harap air ujan jela basuh motor 2...

memang pengalaman baru la bagi aku...seronok2!!!

lain kali boleh r basuh lagi... (^_^)



P/S: Sesiapa nak mintak basuh motor datang la bsk...
Tapi kene cas tau... xde benda free kat dunia ni... hehe

0 comments:

Post a Comment

 

..:: BERANI BUAT, BERANI TANGGUNG ::.. Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template