Friday, February 12, 2010

Hari ini dalam sejarah...



Dah lama sangat2 x update blog ni...
Sejak wujud nya fb... banyak gak blog yang x jalan...
Betul kan??? hehe

Hari ni ari jumaat... dah nak masuk 2 bulan aku praktikal kat sini...
Macam ni la kerja aku... dok depan pc... laptop...
Boring giler... baru aku sedar yang aku bukan site2 opis ni...
huhu

Tapi baru2 ni aku ada keluar g banting...
Buat lining... best!!! belajar benda baru...
Lepas2 ni harap2 ada orang bawak keluar lagi... hehe

Semalam nasihah call aku...
x cakap pape tp terus bgtau yg dia kat hospital...
berderau darah aku dgr...
aku fobia sket bab2 hospital ni...
rupa2 nya adik aku, hadi masuk hospital...
masuk sebab pe??? SUKAN!!!!!
pulun sangat main lompat tinggi... nasib baik x patah je...
tapi dgr cerita bersimen la jgk...

So arini nak balik umah terus...
Ingat nak balik esok je...
Tapi dah jadi camni kena la balik awal...
Sian kat mak ngan ayah...

Semoga ALLAH tabahkan hati semua orang dalam menghadapi ujian ni...
Terutamanya hadi, mak & ayah... AMIIIN

0 comments:

Post a Comment

 

..:: BERANI BUAT, BERANI TANGGUNG ::.. Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template