Saturday, June 20, 2009

SELAMAT HARI BAPA.... AYAH!!!! =]



Ayah aku seorang yang baik... sabar orang nyer...
selalu bertolak ansur dgn kerenah anak2 die yang mcm kitorang neh...
kuat bekerja & banyak bekorban utk kitorang...

Kadang2 kitorang adik-beradik dok same2...
kat ruang tamu... die join jgk...
borak2... gelak2... tah buat ape lg bende2 yg simple & kdg2 x befaedah pon...
layan je adik2 aku yang sengal 2... hahahaaaa
(klu diorang tau aku mengate diorang... memang nak kene...)

Kalau nak cite pasal ayah memang banyak...
tp sifat sabar die memang x boleh tahan...
sabar je org nyer... redha dgn ape yg berlaku...
seorang yg suke ikut peraturan...
ish kalau aku memang la... x boleh aku jd cam2...
tapi aku cube la... hehe


Cukup la tu...
kalau nak cite memang x abes...
yang penting kitorang sayang ayah...
dan yg lebih penting lagi ayah sayang kitorang...
mak pon cam2 jgk...
maafkan kitorang kalau ade wat salah... (mustahil xde...)
kitorang pon maafkan mak&ayah kalau ade wat salah ngan kitorang...
kahkahkah jahat nyer aku... =D

Ayah...
kali ni x dapat la beli hadiah tok ayah...
duit orang hilang...
xtau letak katne...
dah cari dah...
tp rase2 cam ade...
byk lak 2 hilang... =(

Duit...
ko katne???
aku nk gune ko nih... huhu

Ok2 dah tu...
merepek jaoh ni....

Kepada sesape yang masih ade ayahnye...
  • jage lah die dgn baek... die sayang kat kite sume xkire mcm mane sikap die kat kite... baek ke... garang ke... mcm x layan kite ke... hehe
  • jgn sakitkan hati ayah... kalau ade duit lebih2 tu blanje r makan ke... beli hadiah ke... xpon wat kad sendiri ke... whatever... die mesti seronok... (penah wat sbp 2 tau...)
Kepada yg x ade lg... jgn risau... ade bende yg kite still boleh buat tok mereka...
  • bagi yang ISLAM, sedekah kan al-fatihah setiap kali lepas solat... agar roh nya tenang & dosa nya diampunkan...
  • bersedekah & pahale tu bg kat diorang...
  • jadi anak yang baek & soleh sbp anak yang soleh adalah harta kpd ibu bapa...
  • INGAT TU!!!!!
So kesimpulannya sekarang...
SAYANGILAH IBU BAPA KITE SELAGI DIE MASIH ADE!!!!!!
Semua faham kan??? Arachi??? =]

0 comments:

Post a Comment

 

..:: BERANI BUAT, BERANI TANGGUNG ::.. Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template